بسم الله الرحمن الرحیم

به سوی یک آخرالزمان مصنوعی و جعلی

 

ترس بعید یا دورتر مربوط به احتمال ظهور قریب الوقوع امام موعود(ع) در شرق اسلامی است. غرب با توجه به اخبار آخرالزمانی مندرج در منابع فرهنگی ملل مختلف که از آنها مطلع‌اند؛ پیش‌گویی‌های موجود پیش‌گویان مانند همة آنچه که نوسترآداموس حدود 600 سال قبل آنها را نگاشته و بالأخره انجام مطالعات فرهنگی تاریخی محققان غربی که افول و غروب خورشید فرهنگ و تمدن غربی را پیش‌بینی کرده‌اند این واقعه را دور از انتظار نمی‌بیند.

پیش از این دربارة دو ترس قریب و بعید که طی سه دهة اخیر چون کابوسی هولناک جان غربیان و گردانندگان پشت صحنه را به خود مشغول داشته سخن گفته‌ام.

ترس قریب یا نزدیک مربوط به احتمال شکل‌گیری یک کانون قدرت در زمان نزدیک و در شرق اسلامی است. اصطلاح اسلام‌هراسی (Islamophobia) امروزه در ادبیات سیاسی اجتمای غربی شناخته شده است. احیای روحیة جهادی در شرق اسلامی و شکل‌گیری کانون قدرت اسلامگرایان با محوریت شیعه‌خانه حضرت ولی‌عصر علیه‌السلام (ایران) این احتمال را تبدیل به واقعیتی کرد که امروزه همه ما شاهد اثرات آن در جهان هستیم.

ترس بعید یا دورتر مربوط به احتمال ظهور قریب الوقوع امام موعود(ع) در شرق اسلامی است. غرب با توجه به اخبار آخرالزمانی مندرج در منابع فرهنگی ملل مختلف که از آنها مطلع‌اند؛ پیش‌گویی‌های موجود پیش‌گویان مانند همة آنچه که نوسترآداموس حدود 600 سال قبل آنها را نگاشته و بالأخره انجام مطالعات فرهنگی تاریخی محققان غربی که افول و غروب خورشید فرهنگ و تمدن غربی را پیش‌بینی کرده‌اند این واقعه را دور از انتظار نمی‌بیند. چنان‌که به صراحت در برخی پیش‌گویی‌های نوسترآداموس آمده است:

«از کشور عربی خوشبخت، شخص قدرتمند و مسلط به شریعت محمد زاده خواهد شد. اسپانیا را به دردسر انداخته و بر گرانادا مستولی می‌شود و توسط نیکوزیا ظفر می‌یابد». 55/5

«این منجی موعود پادشاهی پرقدرت خواهد بود که از شرق به سوی غرب می‌رود و از تمامی پادشاهان مشرق زمین برتر و والاتر خواهد بود».

اصل این پیش‌گویی‌ها به زبان عبری است. به فرانسه، انگلیسی، عربی و بسیاری زبان‌های دیگر نیز ترجمه شده و موجود است. بیش از 25 سال پیش کمپانی‌های فیلم‌سازی غربی براساس این پیش‌گویی‌ها فیلم مستند «مردی که آینده را می‌دانست» را ساخته‌اند. نباید فراموش کنید که عموم ساکنان آمریکا و انگلیس که فرهنگ انگلوساکسونی دارند به تبع مذهب پروتستانی خود به نحوی عجیب آخرالزمان‌گرا و موعودگرا هستند.

با این مقدمه می‌خواهم عرض کنم:
آنچه که غربیان تصور می‌کنند ممکن است راهی برای خلاصی آنها از مهلکه «کانون قدرت نوظهور» در شرق اسلامی و احتمال واقعه قابل پیش‌بینی و محتمل ظهور مهدی موعود از شرق اسلامی باشد، راه‌اندازی یک جنگ آخرالزمان و شکل دادن به ظهور موعودی جعلی و مسیح دجال با حمایت غرب در سرزمین فلسطین است.

ـ تبلیغات رسانه‌ای و به ویژه سینمایی در غرب وظیفه زمینه‌سازی ذهنی را به خوبی به انجام رسانده‌اند.

ـ طیّ مدت بیش از سی سال از مسلمانان و حرکت‌های جهادی مسلمانان تصویری دجال‌گونه و ضدّ مسیح که در آینده رویارو با مسیح موعود می‌‌ایستد به جهان غرب نشان داده‌اند.

ـ مسیحیان صهیونیست از طریق بیش از 1550 شبکه رادیو تلویزیونی و بسط تبلیغات انجیلی میلیون‌ها نفر ساده‌لوح را مستعد قبول واقعه جنگ آخرالزمانی در صحرای آرمگدون در فلسطین اشغالی کرده‌اند. در شرایط کنونی آنان نیازمند یک واقعه، یک کبریت‌اند، تا با بهانه ساختن آن ماجرای خودساخته کلید این جنگ آخرالزمانی را بزنند. آنها گمان می‌کنند می‌توانند در اثنای آن خود را برای همیشه از دست مسلمانان و اعراب خلاص کنند و مسیح دجال و دروغین را محور تأسیس حکومت جهانی قرار دهند.

آنها حتی به استناد بسیاری از مدارک و شواهد مصور سنگ‌های معبد مجعول بنی‌اسرائیل را که بنا دارند پس از تخریب بیت‌المقدس آن را بنا کرده و تخت‌گاه مسیح دروغین کنند تراشیده و روحانیون معبد را هم تربیت کرده‌اند.

«در سال 1952 میلادی، آقای رابینوفتیش، خاخام یهودیان در کنگرة خاخام‌های دنیا گفت: ... حرکت جدید سردمداران، نخبگان و رهبران صهیونیسم جهانی به حدی جدّی، گسترده و عمیق شده است که به راستی می‌خواهند جنگ سوم جهانی را وحشیانه‌تر از سایر جنگ‌ها به راه بیندازند».

نباید از یاد برد که آنها جنگ سوم را سرآغاز واقعة آرمگدون و زمینة ظهور مسیح به مسیحیان اعلام کرده‌اند. طیّ سال‌های اخیر، در آثار سینمایی هالیوود به خوبی رد این استراتژی یعنی راه‌اندازی آخرالزمانی مصنوعی را می‌توان مشاهده کرد. فراموش نباید کرد که در هالیوود هیچ فیلمی بی‌هدف ساخته نمی‌شود. فیلم‌هایی چون «رمز داوینچی»، «امگا کد»، «قطب‌نمای طلایی» و فیلم جدید «بابل پس از میلاد» که هم‌اکنون در سینماهای آمریکا بر پرده است حاوی همین موضوع و محتوا است. گویا آنها در حال زمینه‌سازی ذهنی و روانی غربیان هستند. نکتة جالب توجه این است که عموم این منجی‌های در حال ظهور در آمریکا و با حمایت آمریکا جان می‌گیرند.

در پایان به اجمال اشاره می‌کنم که طیّ دو سه دهة اخیر، سران «بیلدربرگ» که به عنوان نخبگان پشت پردة قدرت جهانی، همه ساله در فصل بهار تحت یک شرایط کاملاً امنیتی و حفاظت شده برای مدت سه روز در محلی ویژه به گرد هم می‌آیند و آخرین تصمیمات را برای اداره و مدیریت جهان اخذ می‌کنند، طی جلسات مکرر دربارة تأسیس دولت جهانی و از بین بردن مرزها سخن گفته و برای تحقق آن زمینه‌سازی کرده‌اند.

آقای جورج دبلیو بوش خود را برای جنگ آخرالزمانی آرمگدون در سال 2007 مهیا کرده بود که با ناکامی روبرو شد. آنها حمله به ایران را مقدمة این ماجرا می‌شناختند.

بی‌شک خداوند عجز آنها را به خودشان نشان خواهد داد و همة تدبیرهایشان بر خودشان آوار خواهد شد. باید با هوشیاری تمام همة آنچه را که در جهان اتفاق می‌افتد ردیابی کرد و در نظر داشت. ما باید با توجه به اخبار آخرالزمانی ائمة دین(ع) حوادث و رخدادهای جهان را ارزیابی و دنبال کنیم.

به امید فرج آل محمد در آینده‌ای نزدیک إن‌شاءالله

اسماعیل شفیعی سروستانی