بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی(ره) الگوی عماد مغنیه بود

معاون فرهنگی دفتر حزب الله لبنان در تهران با بیان اینکه "عماد مغنیه به دنبال حق و حقیقت بود" افزود: مردم ایران و امام خمینی(ره) الگوی این شهید بزرگوار بودند.
"علی زعیتر" در مراسم بزرگداشت نخستین سالروز شهادت عماد مغنیه گفت: پیروزی انقلاب اسلامی عملی قهرمانانه بود و به مردم دنیا آموخت که باید با جور ظالمان مبارزه کنند.
وی افزود: حزب الله لبنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شکل گرفت و با تاسی از این رویداد مهم جهانی، به مبارزه خود ادامه داد. حرف عماد برگرفته از سخن ها و شخصیت امام خمینی/ره/ بود و همواره او را سرمشق خود قرار می داد.
زعیتر از اسرائیل به عنوان یک غده سرطانی نام برد و گفت : حزب الله با کسب دو پیروزی در سال های 2000 و 2006 توانست بزرگترین ارتش منطقه را به زانو درآورد و مقوله شکست ناپذیری اسرائیل را بشکند.
وی بااشاره به اینکه برخی از سران کشورها ، حزب الله را در جنگ جولادی 2006 به ماجراجویی متهم کردند، گفت: اگر عزت را به مردم برگردانیم، این ماجرا جویی است؟ ما حاضر نیستم کرامت و سرزمین خود را بفروشیم. آنها ما را متهم کردند که به دنبال جنگ رفتیم. باید از آنها سوال کرد، شما کجا رفتید. شما به دنبال آبروریزی و فروختن خود رفتید.
زعیتر ، حاج عماد را الگوی حقوق بشر دانست و تصرح کرد:‌ امریکا واسرائیل از این الگو و نیروهای تربیت شده به دست او می ترسند.
معاون فرهنگی دفتر حزب الله لبنان در تهران در پایان سخنانش ، پیروزی حماس را به عنوان آخرین میخ تابوت اسرائیل دانست و گفت: صدای له شدن استخوان های اسرائیل شنیده می شود و به زودی این رژیم از بین رفتنی است.
عماد مغنیه بهمن ماه سال گذشته به دست مزدوران رژیم صهیونیستی در دمشق پایتخت سوریه به شهادت رسید.